ciao §

hejj mina kära läsare, idag var det getterö med
klassen det var faktiskt jätte kul. Åkte ringen me
en gång med olivia och en gång med lisa <3,
sen typ cyklade jag och maja hem, sen när jag
har kommit hem har jag typ bara vart ute.
Men när jag var ute lite senare så bara kom aridona
springandes mot mej, har ju inte träffat henne sen
hon var i kosovo, och jag blev överlycklig att få se
henne!§, nu sitter jag här har ont i huvudet,magen&
har hicka, tummenupp lixsom, inte alls kul faktiskt.
Men asså jag ska faktiskt lägga mej nu jag känner att
jag inte mår så jätte bra. Så imon så är det ju sovmorgon
sen så är det vanliga lektioner, första lektionen i sjuan
är ju imorgon bitti ;) , så ha de bra Ciao :*
 
 bjuder stort på bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0